Olin S-ryhmän asiakaomistajapäivien naisten illassa ammattilaisten ammattimaisissa käsissä. Ihan ensin minulle valittiin vaatteet - kaikki suunnitellut meni uusiksi Olin lähettänyt kuvan jossa olin mekko päällä ja he kuvittelivat kuvan perusteella että olen täydellinen tiimalasivartalo, no minäpä olin sitten tälläinen suora pötkylä

Ensimmäiset housut oli numeron tai kaksi liian isot sekä malliltaan nk. suorat housut ja sain pukeutumisneuvojalta kommentin "Ei siitä kuvasta tajunnut että sä oot noin pieni!" Siis mitä??? Minä pieni?? No ehkäpä sitten, olen kuitenkin päässyt housuissa koosta 46 kokoon 38... Vaikka en tunne itseäni pieneksi niin siltikin...

Seuraavana minulle tuotiin toisen malliset housut, farkkukankaiset leggarityyppiset housut kokoa L. Laitoin ne jalkaani ja kysyin sitten että olisko näistä pienempää kokoa? Sain kommentin "Voi että siulla on hoikat jalat ja upeat sääret." Ja taas olin ihan ällikällä lyötynä - tiedän että jalkani ovat ohukaiset mutta että sääriäni kehutaan Kerrassaan upea tunne!!!

Nyt kun housut oli vaihdettu niin todettiin että paita joka minulle oli valittu oli ihan liian iso ja säkkimäinen eli uusiksi meni sekin. Sain tunikamallisen paidan ja siitä jouduttiin sitten ottamaan vähän isompi koko koska olen niin harteikas ja kommentti oli "Sähän olet ennemmin tommoinen atleetti kuin tiimalasi." Tuumasin vaan että "Onneksi en sentään enää kotletti, kuten puoli vuotta sitten." Kengät osui kyllä kerralla nappiin mutta ne valittiin vasta kun muut vaatteet oli ok. Sain sitten lunastaa kengät - 15 % alennuksella itselleni (olisi ollut myös mahdollista lunastaa ne vaatteet mutta olivat niin samantapaisia kuin mitä minulla on ennestään niin en sitten viitsinyt)

Kun vaatteet oli valittu pääsin kampaajan käsittelyyn. Minulle tehtiin toispuoleinen kiharakampaus ja upea kukka pistettiin kruunaamaan kampaus - sitä minulta ei sitten otettu pois myöhemminkään koska kampaus olisi kuulemma tipahtanut ja kukka oli jo myyntikelvoton koska se oli tehokkaasti hiuslakattu

Kampaajan jälkeen tuli ihana Annika pistämään minulle iltameikin ja kun meikkauksen jälkeen katsoin peiliin en ollut tuntea itseäni kaikkini lisäripsineen ja kunnon luomivärineen - oikea sotamaalaus Mutta siis kaiken kaikkiaan huippu-upea kokemus!

Illalla sitten pidettiin muotinäytös ja kun kuuluttaja kertoi tekemästäni elämäntajaremontista ja kadotetuista - 25 kg:stä alkoi naiset (ilta oli siis vain naisille joita oli paikalla noin 400) hurraamaan ja taputtamaan ihan hurjasti - mahtava tunne kävellä estraadille ja ottaa ne aplodit vastaan

Tässä vielä kuva minusta stailauksen jälkeen.

Kiitos Porvoon Sokoksen ammattilaisille - tämä kokemus säilyy muistissa