... mutta miinusta sentään Ja oikeesti olen niin lähellä tavoitetta että ei mikään ihme että hidastelee.

Facebookissa julkistin seinälläni meemin että olen niin monta päivää karkkilakossa kuin ko. kirjoitukseen tulee tykkääjiä Olen siis syömättä nameja 49 päivää ja kolmas päivä on menossa - en usko että tämä on edes hankalaa mutta halusin silti kokeilla onnistunko ja pitääkö itsehillintä jos tarjotaan, hyvin on vielä onnistunut

Selkäongelmat on helpottaneet, jalkakin alkaa jo toimia suht'koht' normaalisti. Kuntosalilla olen käynyt kuun puolivälistä, ostin City Dealista kuukauden jäsenyyden ja ajattelin testata kuinka onnistuu Kerran oli spinningissä, sen jouduin vetämään istuvillaan kun tuo vasen takajalka ei tykännyt seisomisesta - polvi on jotenkin lenkku ja meinasi notkahdella holtittomasti kun yritin seisomaan. Kerran oli HotJoogassa ja se oli mukava kokemus muuten mutta sali oli buukattu liian täyteen, ei mahtunut kunnolla käsiään nostamaan kun otti seinä vastaan. Keskellä olevat kolhivat toisiaan vaikka yritimme käydä lomittain sinne niin silti oli liian ahdasta Huomasin että aika moni laittoi palautetta tunnin jälkeen ahtaudesta - kuin myös minä. Saa nähdä onko sillä merkitystä..?

Mutta nyt taas päivän hommiin. Tsemppiä syksyyn ystäväiseni