...mutta periksi en anna

Nyt siis toinen nollaviikko peräkkäin mutta kuten Jouni Viitanen sanoi väliin tulee mutamäkiä jos niitä antaa tulla ja minä en anna! Aion jatkaa edelleen ja uskon että paino taas alkaa putoamaan kun nyt hetken keikun tässä tasatilanteessa. Olen nyt kuitenkin saanut joulun jälkeen jo yli 40 voipakettia lähtemään niin ei kai se ole ihme että elimistö tarvitsee välillä tasausvaihetta Ja toisaalta on hyvä että paino pysyy tässä samoissa lukemissa, olen siis oppinut syömään järkevästi ja tällä systeemillä uskon että osaan ja voin elää edelleen - ei mitään kuureja vaan elämäntaparemontti!

Wellness-tuotteita käytän edelleen mutta tällä hetkellä en edes ihan joka päivä tai sitten tulee vajaa annos päivässä ja suurin syy on siinä että omaan käyttöön varaamani aineet olen joutunut myymään eteenpäin kun toimitukset eivät ole ehtineet minulle asti yllättävästi nousseen kysynnän myötä Nähtävästi oma esimerkkini on hyvin uskottava

Muutoin homma jatkuu tosiaan entisellään, mitään en itseltäni kiellä mutta tarkkailen toki määriä ja kertoja - kakkua ja jätskiä ei syödä joka päivä eikä edes joka viikko - näin se homma menee.

Hyvää juhannusta kaikille ja tsemppiä painonhallintaan - itse aion kyllä syödä pari makkaraa sekä voin ehkä ottaa yhden tai kaksi siideriäkin kyytipojaksi, enhän minä niistäkään aio luopua kokonaan.

Terveisin Marjaana - 21,5 kg